Yeni Resimli Sözler
  • Troll Bilimi
    Resimli Troll Bilimi - Resim: 140
  • 23 Nisan Şiirleri
    Resimli 23 Nisan Şiirleri - Resim: 111
  • 23 Nisan Şiirleri
    Resimli 23 Nisan Şiirleri - Resim: 111
Sosyal Ağlar

Yeniliklerden Haberdar Olmak İçin

Kalp Sözleri

© 2011 - 2012 Tüm Hakları Saklıdır.

Reklam

POPÜLER RESİMLİ SÖZLER

SON YORUMLAR

  • umut şık Delikanlı Sözler
    aynen usta
  • merve 23 Nisan Şiirleri
    o nerve değil merve
  • nerve 23 Nisan Şiirleri
    yarın 23 nisan him mutlu
  • Kerem Manalı Sözler
    Bir tane unutmuşlar Yalnızlık üşümekse üşüyorum sensizlik uçurumsa tut kolumdan düşüyorum soru sorma cevabını bilmiyorum bildiğim tek şey seni seviyorum
  • DADLU ÇOCUK Komik Sözler
    iyimiş 8-)
  • alperen 23 Nisan Şiirleri
    bu şiiri yazana helal olsun siz bunu internete vermeseydiniz hocalardan daya yicektim
  • Fatma Espirili Aşk Sözleri
    Yumuşak g olarak değilde sadece G olarak yaz daha mantikli mal

Kardeş Sözleri

    Fakir Bebeğin İçemedigi Sütü

    Fakir Bebeğin İçemedigi Sütü..! Zenginin Köpeği İçiyosa Bana bu Adaletden Bahsetmeyin lan ...!!!

    • enes boyraz

      aynen kardeşim

    • Musa

      çok doğru bir söz

    Dostluğumuzun Kolları

    Dostluğumuzun Kolları Ikimizi Dünyanın Bir Ucundan Dahi Olsa Bir Ucuna Kucaklayabilecek Kadar Uzundur Sana Olan Sevgim. Gel Seni Bi Kuçaklıyayım Güzel Kardeşim Yaa ?

    • Kullanıcı:

      yaa nedemessin onlarda öyle diyorlardı

    • fatma

      keşkee öyle dostlar hep olsa malesef dostlar bile kin tutardostuna o drece yani

    Kardeşlik Öyle Bir Denizdir

    Kardeşlik öyle bir denizdir ki dibi bulunmaz eşi benzeri yoktur, öyle bir sırdır ki, her gönül kaldırmaz, öyle özeldir ki vicdanı olmayan anlamaz!

    • yasak

      yorum yapamiyorm.super

    • Kullanıcı:

      doru mükemmel bir söz

    Masal Kitabı

    Masal Kitabı Gibisin, okuması Güzel Fakat İnanması Çok Zor

    • nermin

      lan gerçek

    • ecrin

      kardesimi kaybettım bana edebıyat yapmayın burda

    Kardeşim Senin....

    Kardeşim senin yeni yılını kutlar, Ha Bu Arada Şunu Unutma, alnının tam ortasından öperim :)

    • Kullanıcı:

      hahaha kardeş savaşı bitmez :D

    • Kullanıcı:

      küçükken ne kavgaler ederdik be .d

    Kardeşim Bu Hayatta

    Kardeşim bu hayatta senden değerlisi yok. ALLAH hariç, Çünkü ne zaman başım sıkışsa sen İmdadıma yetişiyorsun bu yüzden dolayı seni çok seviyorum kardeşim...

    • Kullanıcı:

      YÜCE MEVLAM HİÇ BİR ZAMAN ACILARINI GÖSTERMESİN VE YÜCE ALLAH SINAMASIN AMİN

    • hatidje

      ben de kardeshimi chok seviyorum ve onun ichi djanimi bile veriyorum

    Kardeşlik....

    Kardeşlik, sadece ben seni seviyorum demek değildir. Gerekirse onunla ölüme gitmektir. Kardeşlik...

    • Kullanıcı:

      gidiler doğu hep kavga edicek değiliz ya

    • ömer

      aynen ole .d

    Dünyada....

    Dünyada En Değerli Olanınız. Kardeşinize En Iyi Davrananızdır.

    • Kullanıcı:

      bence de yani iyi davranmak laızm ama itşe hep kavga ediyoruz

    • Kullanıcı:

      iyi davranmak lazım

    Çakalın Padişah Olduğu....

    Çakalın padişah olduğu yerde it olmak kolaydır. Konuşmak gerekince susmak zordur. Namerdin sofrasında yerimiz yoktur. Mert olan kardeşime selam olsun.

    • Kullanıcı:

      aynen kardeşş selamlar olsun mert olan kardeşe...

    • Kullanıcı:

      süper mert

    Ne Derdime Derman....

    Ne Derdime Derman isterim Ne Gönlüme Prens, Ne Cebime Para isterim. Ne Arkama insan. Hepsine Rest, BEN KARDEŞLERİMİ İSTERİM...

    • Kullanıcı:

      ben beğendm çok güzel ve başrıllı iyi ki varsın herşey seninle olsun

    • YORGÜN

      GÜZEL OLMUŞ KARDEŞ.