Yeni Resimli Sözler
  • 23 Nisan Şiirleri
    Resimli 23 Nisan Şiirleri - Resim: 111
  • 23 Nisan Şiirleri
    Resimli 23 Nisan Şiirleri - Resim: 111
  • 23 Nisan Şiirleri
    Resimli 23 Nisan Şiirleri - Resim: 111
Sosyal Ağlar

Yeniliklerden Haberdar Olmak İçin

Kalp Sözleri

© 2011 - 2012 Tüm Hakları Saklıdır.

Reklam

POPÜLER RESİMLİ SÖZLER

SON YORUMLAR

  • nihal 23 Nisan Şiirleri
    ben 23 nisanda bunu okuyacam ben 23 nisanda bunu okuyacam
  • İsminiz Anlamlı Sözler
    Senı sevıyorum
  • caner Kapak etme sözleri
    Offf ya bişey demeden Sevgilim ayrldı benle Ama acılar için deyim Çok üzüldüm demde çook seviyurdum
  • dilara Aşk Sözleri
    Off kimse yokmu yaaa yorum atin
  • hayrettin Laf Sokma Sözleri
    hahaha
  • kerem Kapak etme sözleri
    bı kızı olumune seversın ama o sevmez arkandan mezarını kazar haberın bıle olmaz ezık duruma dusersın ama gercek su kı seven ınsan kaybetmez sevmeyen ınsan kaybeder bunu unutmayın.
  • tülay Laf Sokma Sözleri
    abi çok komik gülme kırizine girdim yaaaaaaaaaaaa

Facebook'ta Paylaşmak İçin Galatasaray Sözleri

  • FENEVLİ OLMAK AYIP DİLL YETERKİ ÇAKTIRMA

    • aslı

      arkadaşlar gsli olanlar bir gün olack fbye dönecek

    • aslı

      sen rüyadasın heralde GALATASARAYLI OLDUGUNA GÖRE NEYSE ÇABUK UYAN O RÜYADAN OLAAAAAAALAAAAAA

  • BIZ ALIŞTIK AVRUPADA KUPA GÖRMEYE, SIRA SENDE FENERBAHÇE. BULGARISTANDA YAYLA KUPASI VARMIŞ, HAYDI FENERE DE BIR ALKIŞ..

  • EN BÜYÜK SEN CİMBOOOM

  • Her zaman her yerde
    "GALATASARAY"

    • Kullanıcı:

      bize her yer galatasaray

  • 1+1=2 2+2=4 >4+4=8 8+8=16 bide benden on yedi *............*fener gol yedi

    • Kullanıcı:

      hahaa 7 - 0 unutmayın :D

  • Aşkın Cehennem Olsa Sanmaki Vazgeçerim O Güzel Arman için Cinayetler İşlerim galatasarayım.

    • şerife

      ya ya ya şaşaşa gs sen çok yaşa (fanatik galatasaraylı)

    • elif

      sen bütün kupalara laliksin gs aşkımmmmmm melo

  • En hakikatli aşk; ALLAH aşkı , En güzel aşk; BANA aşkı , En anlamlı aşk; VATAN aşkı En çıkarsız aşk; GALATASARAY aşkıdır... Gerisi sadece falan filandır...

    • mehmet

      çok kötü ben fenerliyim

    • muhammmed

      bu yıl fener üzülecek çünkü gs maçı ve sivas maçını gs aldı fener ise istanbulla yaptı yenildi yani fenerliler ağlamayın

  • Herkez Eğilsin önümüzde Karşınızda Şampiyonlar Şampiyonu galatasaray leleleleleeeey yaşaaa cimbommmm...

    • Kullanıcı:

      çok gzeül olmuşşşş ellerinize sağlık tam fatatiksiniz ha

    • Kullanıcı:

      hiç kimse kimsenin önünde eğilmez yalnızca allaha

  • Cimbomlu Arkadaşlarım.. Fenerliler Bize Müteşekkirdirler... Biz Olmasak Avrupa Takımlarını Bile Seyredemeyecekler

    • esma

      galatasaray senin yerin tepelerde eziklerin yanı değil

  • Cimbomluyuz Sapına Kadar Kralız. Her Sahada Sizler Takılın Arkama Görün Maç Nasıl Oynanır Sahada Sen Birtanesin Cimbom..

    • holigan1963

      en büyük bursaspor A.Q ları .

    • meRveNuR

      fener bahçe dururken bize laf düşmezmş size ne oluyo lan pis fenerliler yol alın burdan