Yeni Resimli Sözler
  • Özlü Sözler
    Resimli Özlü Sözler  - Resim: 41
  • Anlamlı Resimler
    Resimli Anlamlı Resimler - Resim: 153
  • Anlamlı Sözler
    Resimli Anlamlı Sözler - Resim: 37
Sosyal Ağlar

Yeniliklerden Haberdar Olmak İçin

Kalp Sözleri

© 2011 - 2012 Tüm Hakları Saklıdır.

Reklam

POPÜLER RESİMLİ SÖZLER

SON YORUMLAR

  • caner Kapak etme sözleri
    Offf ya bişey demeden Sevgilim ayrldı benle Ama acılar için deyim Çok üzüldüm demde çook seviyurdum
  • dilara Aşk Sözleri
    Off kimse yokmu yaaa yorum atin
  • hayrettin Laf Sokma Sözleri
    hahaha
  • kerem Kapak etme sözleri
    bı kızı olumune seversın ama o sevmez arkandan mezarını kazar haberın bıle olmaz ezık duruma dusersın ama gercek su kı seven ınsan kaybetmez sevmeyen ınsan kaybeder bunu unutmayın.
  • tülay Laf Sokma Sözleri
    abi çok komik gülme kırizine girdim yaaaaaaaaaaaa
  • buse Hüzünlü Sözler
    Selam konusabilirmyiZ acaba arkadaslar
  • İsminiz Komik Sözler
    maşallah çok biliyon

Arkadaş Sözleri

    Seçtim

    Dost diye kendime kadehi seçtim.

    Dostunu En güzeli

    Dostunu en güzelinden en iyisinden en ahlaklısından seç çünkü bülbül dostunu güle karga dostunu çöpe götürür(Hz Mevlana)

    • İsminiz

      guzel

    Sapıtma Başka Yola

    Sapıtma başka yola Varlık Olunca, Sakın İsyan Etme dara düşünce, Helal Para Kazanmaya bak Kendi Halince, Yaklaşma kötü alışkanlıklara Günahtır Arkadaş.

    • Kullanıcı:

      aslında arkadaşını iyi seçiceksin ki ilerde sana yardımcı olsun kötü alışkanlıklardan uzak tutsun

    Unutma Arkadaş Gün Gelir

    Unutma arkadaş gün gelir dostun düşman düşmanın dost olur unutmayın.

    • Kullanıcı:

      tamam unutmam nie öyle bastıra bastra söyliyonki anlamdım :D

    Bir Öğrenci Atasözü Der Ki

    -Bir öğrenci atasözü der ki
    -kanka beşüz var mı beşüz

    • Kullanıcı:

      hahah aynn şimdide 50 kuruş varmı knk :D

    • Kullanıcı:

      var var :D

    Hayal Kırıklığı

    Bence, Hayal Kırıklığı Diye Birşey Yoktur..
    Yanlış İnsanlar üzerine Kurulan Hayaller Vardır

    • fatma

      aynen öyle ya çok güzel birşey bencede yani

    • sakine

      he he ondan bana :D

    Ergen çocuk):))

    ‎- Hakan markete git.
    + Kitap okuyorum anne ya.
    - Hakan su getir.
    + Yarın sınavım var baba ya.
    - Hakan dışarı gel.
    + Hemen kanka

    • nur

      çook güzel olmuş :)

    • gizem

      bu ne lan ebenin ...

    Ağzında Lokma Varken

    Ağzında Lokma Varken Konuşmamak Kolaymış.. Yüreğinde Sevda Varken Susmak Zor Be Arkadaş...

    • Kullanıcı:

      çok güzel sözzz beğeniyorum

    • fatma

      aynen arkadaş dediğin gibi oluyor

    kusurlarınızı size söyleyecek arkadaş edinmelisin

    kalp sözleri

    • Kullanıcı:

      çok güzel sözz hoşuma gitti açıldım

    • aysen

      cok guzel sagolun ........

    En Iyi Dost

    en iyi dost hayvanlardır ne kavga ederler ne de bir kusurda bulunurlar.

    • NUR

      süpermiş yaaa

    • İsminiz

      çok iyi ama daha iyisini gördüm canım